Nil__k merhaba,ben idari izne 5 hafta önce ayrıldım.Doktorumdan 24 haftalık gebeliğin olduğuna dair rapor aldım ve okula gebelikten dolayı idari izne ayrılmak istiyorum diye dilekçe yazdım.Online ders vermiyorum.Ek ders aldım.Müdür yardımcım bulunduğum yerin milli eğitimini aramış ve ek dersi verin demişler.