Doğum için beyhekim hastanesine doğum yapacak kişiye ve yanında kalacak kişiye covid testi yapıyorlar mı?Diyelim pozitif çıktı anne süreç nasıl ilerliyor?Devlet hastanesine mi yolluyorlar?Birde doğum aniden gerçekleşti teste zaman yok diyelim o zaman nasıl oluyor?Doğum korkusu yanında birde covid korkusu sardı😕Hiç belirti olmayıp pozitif çıkanlar oluyor öyle bir durum olur diye korkmaya başladım.Bilgisi olan anneler yazabilir mi🤗