guzelce manuel göğüs pompasını aldım hiç memnun kalmadım iyi çekmiyor ayrıma biberonundaki delik o kadar büyük ki bebeğim içemiyor boğuluyor resmen. Çöp oldu o kadar da para vermiştim asla değmiyor. Yine o markanın küçük delikli biberon ucundan aldım güya ama o da çok hızlı akıyor bebek boğulma tehlikesi geçiriyor yine içemiyor hep boşa gitti benimkiler