Elif_Ulus merhaba, düşük olduğunda kaç haftalıktı. Benim 13 haftalıktı düştüğüm olduğunda doktor 2 ay beklememi soyledi, siz adet görmeden kalmışsınız o yüzden sormak istedim. 2 aylık süremin dolmasını bekliyorum zaman geçmiyor sanki 🙁 o yüzden sordum kusura bakmayın 🙏🏻