Kızlar merhaba 28. Haftamdayım bugün kontrole gittiğimde doktor iki hafta sonra tekrar görmek istedi galiba muayenelerim iki haftaya bir düşecek artık. Bu şekilde gittiğimde iki hafta da bir ücret ödeyecek miyim? Bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim 🤗