Nurdanizgi Merhabalar 13 haftalık hamileyim iğde yemek istiyorum ama sakıncası var mı acaba bilen varsa yardımcı olabilir misiniz
Nurdanizgi Internette sakıncalı diye birşey görmedim ama 7.haftamda bir kanamam oldu şimdi yiyeceğim herseyde tedirgin oluyorum