En son 24 Mart’ta regl oldum şuan 10 gün geçti hala olmadım 5 gün önce felan test yaptım negatifti kan verin demeyin ondan bile usandım ama sabır da edemiyorum biraz daha mı beklesem test için bide düzensiz olduğu için adetim çok takmıyorım kafaya yine geçmiştir diye ama bilemiyorum yani içimde de tuhaf bi his sanalını sefer var gibi ama hiç belirtimde yok😂😂