Sizlere bir sorum olacak.Şu sıralar çok hareketliyim işler vs. Derken çok ayakta kalıp yoruluyorum.Sanki ben hareket ettikçe suyum gelecek de erken doğum olacak diye bir korku var içimde.Bu tamamen benim aklımda kurduğum bir şey🙈Yani çok hareket etmek yürümek sık iş yapmak erken doğumu tetikler mi?Kontrolüme 10 gün var doktoruma da sorcam ama dayanamadım buraya da yazmak istedim bilgisi olan var mı bu konuda?Benim düşündüğüm gibi olur mu yoksa çok mu saçma düşünüyorum 🤭