Nbiye Bebeğinin hareketlerini hissetmiyorum 21+5 haftaligim kiz bebeğim olucak korkuyorum acaba birşey mi oldu
BabyYoda Nbiye Tatlı bir şeyler yiyip soluna yatabilirsin. Haftan küçük olduğu için hareketler çok düzenli değildir zaten. İçini ferah tut kötüyü çağırma
Ozlem23 Nbiye bütün gün hiç ki hareket etmedi genelde düzensiz olur bu haftalarda istersen tatlı ye sola yat ben bide karnımı sallardim uyansın diye
Kucukmucizem Nbiye hiç hissetmediyseniz yakınsa hissedersiniz korkmanıza gerek yok . Her gebelik farklı oluyor kimi erken kimi geç hissediyor kişiye bebeğe bebeğin duruşuna herşeye göre değişen bir durum
Toprak0805 Nbiye bende 21 haftalık hamileyim canım daha dün doktora gittim ilk bebegim ve kız cocugu biraz geç hareket eder dedi doktorum normal korkma hareket olsa bile cok seyrek olur dedi korkma bence ama yine kontrollerinide yaptır
serozzz 24+0 olacagim yarin daha once hissiyat olarak cok cok az hissediyordum bir kac gundur daha net hissediyorum ilk gebelikse gec hissedilir deniyordu. Ben net olarak 23 hafta icinde hissettim. Zamanla hissedeceksindir belki. Aklinda suphe olustuysa doktorunla iletisime gecebilirsin. Rabbimin izniyle insaallah birseyi yoktur.
Nbiye serozzz salı günü detaylı ultrosona gidicem ama yaklaşık 1 aydır doktoruma gitmedim korkuyorum birşey olsa nasıl anliycagim evet ilk gebeligim ve kilom 83 acaba kilodan dolayı mi herşey geliyor aklıma
serozzz Nbiye bende 80 civari kilodayim kilo da etkili olabilir belki ama daha erken bir kac haftaya daha net hissedersin. Arkadasin dedigi gibi kotu dusunup kendini uzme. Bol bol ayetel kursi oku ki rahatlarsin hem strese girme.
BabyYoda Nbiye 30 a kadar düzene girer. 28 den sonra her gün 7-8 hareket hissetmek önemlidir. Hıçkırık ya da minik pıt pıtlar değil vurma çarpma tekme gibi hareketleri sayacaksın
Pnr123 İçinde bulunduğunuz haftalarda bebeğinizin hareketi zaten düzenli değildir . Son haftalara doğru hareketlerinde azalma olursa bir problem vardır. Sıkıntı etmeyin , çikolata yeyip solunuza uzanın . Tepki verecektir 😊
Ozlem23 Nbiye hee bende normalde hissediyorsun sandım asoinda haftan hissetmek için uygun acaba gaz falan saniyo olabilirmisin bende o haftalarda hissetmiştim ama uzun süre gaz bu diye düşündüm çok hafif ve az azdı bir iki hareket belki eşim dedi bı kere ekini karnima koyunca gaz değil bu diye
Kucukmucizem Nbiye hissedene kadar o telaş malesef oluyor😅 hepimiz aynı korkuları yaşadık malesef detaylıda nasıl hareket ettiğini görürsünüz ultrasona girmeden yarım saat önce tatlı birşeyler yiyin tok olun kıpır kıpır eller hiç durmaz☺️
serozzz Nbiye ufak dokunma hissi gibi hissettigimde 19 haftalik flandi sanirim ama cok cok nadir olurdu 23 hafta yani bu hafta icinde asırı hissetmem oluyor. Daha küçük kilosu 21 haftada simdi hissetmesenizde bir kaç haftaya kadar kesin hissedeceksinizdir. Doktoruma hissetmiyorum dedigimde ilerideki haftalarda hissedersiniz 24 bazen 26 haftaya kadar anca hissedersiniz demisti.
Nbiye Toprak0805 bu zamanlarda geç çağırıyor benim doktorum mu böyle bilemedim 1 ay önce gitmiştim kontrole
Nbiye serozzz bu haftalarda hamilelik belirtisi olarak yaşadığınız şeyler var mı göğüs hassasiyeti gıbı
serozzz Nbiye bel agrim bazende kasik agrim oluyor. Gogus hassasiyetim bu aralar yok ama 21 hafta zamanlari vardi. Sirt ustu yatamiyorum nefesim az geliyor sanki 🤷🏼♀️Baska aklima gelmiyor malesef
Toprak0805 Nbiye benim öuke canım ama Bi muayeneye Bi kontrol oldugu için kmtorlüm yanmasın diye gidiyorum ben 😂 para veriyoruz sonucta