Fatma_nur12 Kızlar sat göre 7+1 Hamileyim lakin bugün Dr gittim ve ultrosona göre 5+4 gözüküyor dedi ve kese gözüktü lakin içi boş haftaya gel tekrar bakalım sağlıklı mı sağlıksız bir gebelik mi diye 😭😭😭 bu durumu yaşayan oldu mu
Gozde939e99e Fatma_nur12 beta degerlerinin artışı nasildi cnm insallah bisey olmaz bebegin seninle.olur stress yapma uzme dua et
Selenaysss Fatma_nur12 canını sıkma lütfen bende gittiğim de 5 haftalıktı ve sadece kese göründü iki hafta sonra kalp atışı ve bebek göründü içini ferah tut 🌸 hayırlısı olsun 🙏
Deryatemiz Fatma_nur12 canim benimde ayni o sekildeydi beta degerim cok yuksekti ama kese ilk kontrolde bos gözüktü 1 hafta sonra gittigimde doluydu uzulme minik seninle beraber kalir insaallah
Zyn Fatma_nur12 bana 6+4 de kese çok gelişmemiş haftaya gel olmazsa düşürelim dedi bu hafta 7+4 de başka doktora gittim kalp atışı duyuldu şükür ama çok cılız dedi haftaya tekrar bakacak insallah ikimizin de yüzü güler ☺️☺️
Melimom Geç döllenme olmuştur. Benim de öyle oldu. Bebiş de 6. haftadan sonra gözüküyor. Allah’ın izniyle içini ferah tut.