Merhaba arkadaşlar
Ben Ocak ayında kürtaj oldım bu ay 3. Ayım bitiyor. Bir hafta önce adetim bitti. Ama şimdi ara ara damar gibi kan geliyor beyaz akıntı ile beraber. Bazen de açık kahverengi gibi leke geliyor. Ama bu sürekli olan bişey değil. Bir hafta önce adetim bitti ve bir haftadır aralıklarla oluyor. Acaba rahim Ağzı yarası gibi bişey mi biraz endişelendim. Ara kanama diye geçiyor sanırım. Ama kötü koku veya yanma vs yok sadece nadiren adet kasılması gibi hafif kasılmalarım oluyor. Bu hafta içi doktora gidicem sadece başına gelen var mı diye merak ettim.Şimdiden teşekkürler.