Hanımlar bugün 2 kat in çık yaptım 6 7 defa ve baya ayakta kaldım eğil kalk yaptım ağır filan kaldırmadım ama gidip gelmem çok oldu 23+2 hamileyim bebeğime birşey olmaz değil mi? Nasıl yorulmuşum ayak tabanım zonkluyor bacaklarım ağırıyor belim ağırıyor of 😑 bebeğe bişey olmaz deme ?