Yamangiller Kızlar 34. Haftama girdim. Ayaklarda başlayan kaşıntılar ellerime geçti şimdide. Kasisam da kaşıntısı geçmiyor. Kasimayim diyorum ama dayanilcak gibi değil. Degerlerimde sıkıntı yok. Doktor alerjik demişti ama dindirecek bı yolu yok mu bunun 😔
Adabahar Yamangiller hangi değerlerinde sıkıntı yok? Karaciğer enzimleri yüksek olunca el ayak kaşınır ve bu tehlikeliymiş bir tahlil yaptır istersen benim de vardı safra keseme kadar baktılar canım..
sudamlasi Yamangiller benim ellerim ve tüm vucudum alerjik kaşınıyo her tarafım çizik çizik vucudum için soğuk duşa giriyorum ellerime de ersağın sıvı sabun u var çok güzel onu kullanıyorum biraz da olsa iyi geliyo bunlar
Yamangiller Adabahar baktilar karaciğer enzimlerime. Doktor erken doğuma aldım bu sebeple bı hastami hemen bakalım dedi baktı her şeye. Şükür bı sıkıntı çıkmadı. Normal hamilelik kaşıntısı dedi o yüzden o konuda İçim rahat 🙏