Hande-- yani aşırı aşırı Yüksek değil 18/11 filan değil ama güven vermiyorsa size başka doktora muayene olun çünkü benim gebelik şekerim var tansiyon dediğim gibi 13-14/9 hep bundan aşağıya düşmüyor ayrıca kalp çarpıntısı yaşıyorum ama kimse bana sezaryen demiyor normal doğumu aslında istisnai durumlar dışında herkes yapabilir. Kadınlık fıtratımızda bu var çünkü hamile kalan her kadın Allah’ın izniyle bebeğini doğuracak güce sahip ben böyle inanıyorum. 28 haftadan beri nstye giriyorum benim nabız yüksek çıkıyor yine ebe ve doktorumla normal doğuma emin adımlarla yürüyoruz bakalım inşallah isteyen herkese nasip olur ☺️ Tabiki sezaryen kötü değil ilk doğumum öyle oldu çünkü hayat kurtaran bişey yada anne kendi isteği ile olmak isterse orasında ayrı saygım var