Pandam75 Haftamdayım ve ciddi anlamda mide yanması yaşamaya başladım. Bebek saç çıkardığı için diyenler de var. Bu durumlarda mide yanmanıza ne iyi geliyor?
Yagmur58 Pandam75 34 haftaligim önceden ilaç geçiriyordu şimdi hiç bisey fayda etmiyor ne surup ne soda ne de süt geceleri uyku uyuyamıyorum bende ağlayacak dereceye geliyorum artık
busraakeskin Pandam75 midenle bebek çok ayrı yerlerde saçla hiçbir alakası yok. Rennie duo kullanırsan geçer günde üç kereye izin var bildiğim kadarıyla
Ayse-24 Pandam75 ben soğuk süt ve sarı leblebiyi denedim ama olmadı. Annem yulaf ye sütle midede ki asiti topluyor dedi denedim ve çok rahatladım. Deneyin derim ☺️