2 gün önce şiddetli bel ağrısıyla acile geldim ve idrar yolları enfeksiyonundan dolayı sağ böbrekte büyüme olduğunu söylediler. Kadın doğum yatış verdi ve yapılan antibiyotikler ağrı kesiciler çokta işe yaramadı. Kasılma olursa düşük riskim olduğunu söylediler 22. Haftadayım. Antibiyotiğe de direncim olabileceğini söylüyorlar. Bugün öğlen ayağa kalktığımda karnımın üst kısmında aşırı bir ağrı hissettim yatınca düzeliyor. Hemşireye söyleyeli 4 saat oldu bilgi veren yok. İlgisizlikleri diz boyu hastane değiştirsem mi diye düşünüyorum