Merhaba arkadaşlar. 38+2′den selamlar. Bugün doktor kontrolümüz vardı, bebeğimin vucudu haftasıyla uyumlu ancak baş çevresi 41+4 olarak gözüküyor. Doktorumuz normal doğumda sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi vakum yda açıktan sezeryana gidebilirim dedi. Benimle aynı durumu yaşayanlar varmı. Bu durumda olup normal doğum yapabilen yada sezeryan doğum yapan. Normal olsun die çok istiyordum b