Burcu-2910 kuzum dediğim gibi bu hormon adet düzensizliği yapıyormuş. Benim bu hormonuma bakılmadı hamile kalabiliyorum diye. Benim 1 bos gebelik ölü doğumum bide kürtajım var. Rahim fiilmi dahil herşey yapıldı ama bi sorun bulamadilar.. Sen neden kürtaj oldun