Kocaeli civarında oturup bu iki hastanede yakın zamanda doğum yapanlarınız varmı?
biz ikisi arasında kararsız kaldık.
Fiyat,rahatlık,ilgi olarak tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Ben Şu an Derman tıpa gidiyorum ama orda doğum yok 30+4 olduk artık karar verip o hastaneye gitmeye başlıcam ama ikisi hakkında da bilgim yok pek .