Canım merhaba, ikizlere hamileydim, yoğun kanamam oldu hastaneye gittim iğne serumla durdurdular, üç gün sonra gittiğimde birinin düştüğünü öğrendim, kanama alanı olduğu için progestan kullanıyorum bi aydır, iğne de vardı 5gun arayla vuruluyorum. Progestan fitil olarak daha etkili, ağızdan alırsan pişman olursun çok baş dönmesi uyku yapıyo. Alttan alınca hiç olmuyo. Bende ilk zamanlar hap olarak alıyordum ama düşük yapınca korkudan fitil olarak kullanmaya başladım.