Rbkny Busra199 5+4 iken alttan muayeneyle ile duyduk oda belli belirsizdir doktor kulaklıkla daha net duydu biz daha cok gördük arışını🥰
Dilekcnkn Busra199 ben gittiğimde doktorum henüz 1-2 gündür atmaya başladığını söyledi bence sen 6+4 gibi falan git yada bekleyebilirsen 7 haftada git ☺️ Ben 3 hafta üst üste hastahaneye gittim 1 hafta kese sonra bebek sonra kalp 🤷♀️
Didemmmmm Busra199 canım bende bu perşembe 5+6 olacağım ama kalp atışını duyacağımı düşünmüyorum. Kese ve bebeği anca görürüz inşallah. 7. Hafta da da kalp atışını duyarız inşallah 🙏
Busra199 Dilekcnkn mantıklı malum virüs var bide hastaneye bile gitmek istemiyorum ama mecbur o ilk kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum