Deniz59 A101 inkini hiç denemedim ama ben normalde üstünde yazandan bir bardak su ve şekeri fazla koyarım birde ılık değil de ılıktan biraz daha soğuk olacak şekilde dökerim bi de doktukten sonra ustunu kesinlikle kapatmam bunlar benim puf noktalarım hiç hamur olduğunu görmedim ☺️