Ozlem5353 Kalbim sanki tekliyo bi atim oluyo sanki ve oksurtuyo sizede olanlar varmi acaba cok kotu his ya zaten carpintimda oluyo doktora demirim b12lerim düsük ondan olur dedi sizede olanlar varmı
Kediannesi123 Ozlem5353 çok hızlı üst üste ritimsiz gün güm güm gibi bir şeyim oluyor 😅ay bende de oldu bi kaç defa çok korktum ama sormadım da doktora bu arada bende Demir eksik çıktı geçen gün
Ozlem5353 Betll_72 gittim demirin dusuk dedi bode b12 felan onlardan olur dedi carpintida ayni bisey yok dedi yani
Ozlem5353 Betll_72 bana hamilyken oldu yoksa olmuyodu yani hamileliktende olur diyolar her vucut bir olmuyoya
Ssema1 Ozlem5353 doktorum tansiyondan dolayı olduğunu söyledi korkmayın gebelikten sonra geçecektir 💗
Betll_72 Ozlem5353 hiç stres yapma o stresten de olur kalbin de bisi yoktur büyük ihtimal ben de panik bi yapım var kalbimde bisi var diyip evham yaptm kardiolojiye gittim temiz çıktı
Ozlem5353 Betll_72 ayen oyle canm zaten bende panik atakda var oldumu kafama takiyorum stres oluyo ister istememez
Ozlem5353 Ssema1 benimde hep dusuk oluyo tansiyonum ondandir ozmn canm bide vitaminler de dustu ondan oluyo ozmn tesekkurler canm