Merhaba hanımlar
asya hastanesinde şuan Aygün hanıma gidiyorum.Asya hastanesine giden veya doğum yapan var mı? Nasıl bir hastane normal doğum sancısı çekerken ayrı bir odanız oluyor mu yoksa herkesle aynı yerde mi sancı çekiliyor gidenler veya daha önce gitmiş olanlar bilgi verirseniz sevinirim bu ikinci hamileliğim ilkinde duygu hastanesine gitmiştim memnun kalmadım o yüzden yeni Bir hastane yeni bir doktor arayışındayım..