Kızlar 15+1gunluk hamıleyım yaklasık bır haftadır kendımı halıme gıbı hissetmıyorum yıne kasıgım felan agrırdı hıssederdım ama şuan sankı hamile degılım bu haftalarda benım gıbı hısseden var mı korkuyorum bebegıme bır sey olmuştur dıye böyle hıssetmem normal mı sizce????