fatma-kpnk Daha önce düşüğüm oldu tekrar hamile kaldım.Hesaplarıma göre 5 haftalık bugün doktora gittim kese küçük dedi 8.5mm.Doktor geç döllenme olabilir dedi 1 aylık olduğunu söyledi.Tekrar aynı şeyleri yaşamayı gerçekten istemiyor ve korkuyorum
aydinaleyna61 fatma-kpnk tam olarak ne olduğunu bende bilmiyorum ama son adet tarihime göre bana da doktorum geç döllenme dedi ama çok şükür şuan 39+4 teyim sağlığında gelişiminde vs herhangi bir problem yok
Nurtrky fatma-kpnk geç döllenme kaynaklı düşük yada bir tehlike olmaz sakin olun sıkmayın canınız inşallah kucağınıza alırsnız. İlk olumsuzlkları atın kafanızdan stres yapmayın hiç🌸
marysmom fatma-kpnk geç döllenme yumurtlama tarihinin herhangi bir neden dolayı geç olması demektir. Doğum tarifi son adet tarihine göre hesaplanırken geç döllenme olunca bebek 1-2 ya da 3 hafta geriden geliyor.
Minikbebek25 fatma-kpnk mesela ben beklenen adetten bir gün önce yumurtlama gördüm 22 haftalık olmam gerekiyor ama 20 haftaligim ultrasonla uyumluyuz çok şükür sıkıntımız yok geç dollenmeyiz
Srknglcn_1 Bende dün doktora gittim cnm benimde qec döllenme dedi 5+2 qünlük benimde bundan önce bı düşüqüm var hayırlısıyla kucaklarimiza alırız bebişlerimizi🥰
Kayabebekk Minikbebek25 peki bir gun once yumurtlama gorunce bjr sonraki gun adet oldunmu canim yoksa bir gunluk gebelik adeti kestimi bende nedir cok merak ediyorum
Msd26 fatma-kpnk söyle düşün adet döngüsü 28 hesaplanıyor yumurtlama günü 14 gibi düşünülüyor. Ama kendimden örnek vereyim benim en erken 33 40 gün arası adet oluyor ben yumurtladığıö tarihi az cok tahmin ediyorum 19 20 si hesaplara göre 1 hafta geriden oldu baslarda benimde usg de ben cok kafama takmadım önemli olan haftalık gelişimi
Umudunuyitirme Bende 3 tane düşük yaptim şimdi yine hamileyim 1 hafta geç döllenme dedi doktor çok şükür şuan 7 haftalık ve herşey yolunda kalp atışlarınıda duydum . Sakin ve sabırlı olun dua ederek sadece bekleyin. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ins.
Betll_72 fatma-kpnk canm bana da dedi hatta tarihimi hafta geriye aldı geç döllenme dedi şimdi 25.haftama gircem korkma
Gizzemmm fatma-kpnk şuanda 5+6 haftalık hamileyim geçtiğimiz perşembe yani 5+4 te ilk kontrole gittim ve 5 haftayla uyumlu 5mm dedi ama hiç geç döllenme demedi yani sizinkine göre küçük bi kesem var ama yinede sizinki gibi bişey söylemedi doktorum.Benim de ilk bebeğim düşük oldu kürtajla son buldu sonra kızım oldu şuanda tekrar hamileyim korkunuzu anlıyorum bende aynı şeyleri yaşıyorum ama olumlu düşünmeye çalışıyorum
Belmazeki01 fatma-kpnk bende de aynısı oldu hatta kalp atışı görülmüyor diye kürtaj yapacaklardı 1 hafta daha şans verelim dediler bende korktum 😟 2 3 hafta sonra gittim geç döllenme imiş son adet tarihi değiştirildi Allah’a şükür şuan 30 haftalık hamileyim rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin🙏
BebegimMom fatma-kpnk aynı şeyi bana soyledi korkulacak bişey yok. Ben son regl tatihine göre 8+6 yım ama ultrasyon da 7+6 gözüküyo geç döllenme dedi
aydinaleyna61 Bnselz benim son adet tarihim 21 hazirandı yanlış hatırlamıyorsam son adet tarihimi doktorum geç döllenme diyip 30 Haziran yaptı ölçümlerinde vs hiçbir sıkıntı yoktu çünkü gelişim olarak önde giden bir bebek oldu şuan haftasıyla uyumlu
elediyebiri fatma-kpnk mesela Adet tarihin ve hamile kaldigin tarih birbirini tutmuyor. Bende 12 temmuzda Adet olmustum. Ama gec yumurta olusumundan dolayi son Adet tarihimi 31 temmuz diye almam gerekti ki haftam tutsun. Yani 7 haftalik hamile olmam gerekirken 5 haftalik hamileydim. Simdi Cok sükür 35. haftamdayim.
Bnselz aydinaleyna61 peki sizin 2 hafta mıydı gec döllenmeniz ? Benimde usg de 2 hfta geriden geliyo en basından beri . Adet tarihimi neden 6 temmuza aldı onu anlamadım. Sizin 1 hafta ozman geri gelmesi
Bnselz fatma-kpnk canım sende beniş vardır. Ben 8+ larda kalp seni duydum kese içinde bebeği de 7 haftalıkken görmüştüm