Kizlar dün akşam eşofmanimi ve iç çamaşırımi değiştirirken, rahmimde ani bir ağrı oldu yuruyemedim. Çok zor giyindim hatta, şu anda da o ağrı devam ediyo, sanki böyle rahmime bişey bağlamışlar aşağıdan cekiyo gibi, yurutmuyo gibi, bu doğum belirtisi fln olabilir mi bebek doğum pozisyonda demişti doktor en son gittiğimde ilgisi olabilir mi? Salı gideceğim doktora şimdilik uzanıyorum. Tavsiyesi olan fikri olan var mı ne yapmam lazım. 35+3 haftaligim bu arada korkmalı miyim