Vildan19 Kullanacak olan ya da kullanan var mı normal doğumda ne zaman sonra kullandınız acaba fayda gördünüz mü
Elfffcnnn28 Vildan19 ilk doğumumda sabah 4te oğlum doğdu akşam 6da eve geldim ve direkt korseyi geçirdim karnıma şimdi ikinci de normal olursa bi aksilik olmaz da eve gelir gelmez takıcam
Vildan19 Elfffcnnn28 nasıl bi korse aldınız bu kancalı olanlardan almayı düşünüyorum ben işe yarıyor mu hemen kısa sürede toparlıyor mu
Elfffcnnn28 Vildan19 cırt cırtlı bendeki istediğim sıkılığa ayarlıyorum korse kullanmayınca daha uzun sürüyor karnın toparlanması
Ezgicann Tuba korse aldım 95 kıloyum normal xl bedenim bedenimi aldım fakat çok dar gelecek eminim başta sarmicam dikişler daha önemli iyileşince takarım ins