AlinaET Kızlar 37.haftadayım yaklaşık 2 3 haftada boynumda küçük küçük 5 6 tane et ben çıktı küçüklükten beri olanlarda vardı ama hamilelikten yenileri çıktı sanırım başına gelen varmı geçermi acaba doğumdan sonra🙄
mercimeginanne AlinaET benimde 2 kolumun altında çıktı. Gebelilte normalmiş çıkabilirmiş. Anneminde hep hamileyken çıkmış et benleri 🙄
Gigy AlinaET bende de çıktı boynumda doktoruma soracaktim hatta dün bir tanesi kopmuş gibi ucu endişe ettim ben de ,hamilelikte olurmuş araştırdım ama geçer sanırım sonra
AlinaET zeynepbalci bende bilemiyorum açıklaması nedir zararsız olduklarını biliyorum ama el takılıyo illaki hatta ben sivilce sandım kaldırmaya çalıştım acıyınca anladım et olduğunu🤦
AlinaET mercimeginanne Ay gitmezde bunlar büyük ihtimal boynumda bide benim herşey takılıyo kaşınıyo neyse zararsız olsunda napalım bebemiz için bunada eyvallah deriz😂
AlinaET Gigy ay o düşme görüntüsünü yaşamıştım içi bi hoş oluyo insanın inşallah ağrı sızı yapmaz ve inşallahh geçerlerr🤗
mercimeginanne AlinaET cildiye de yakıyorlar galiba 🤔 bnmde kaşınıyor bide kolaltı sinir basıyor kaşınınca heralde gidicem cildiyeye yaza doğru 🙈
Gigy AlinaET gece olmuş benim de ağrı sızı yok şükür de ellemeyin diyorlar sizin de aklınızda bulunsun ,benim de kolyem takıldı sanırım 🙈
Yagmur0707 Aynen bende de oldu belki altı yedi tane minik minik benler et benleri sadece boynumda sağ tarafımda gerçekten çok can sıkıcı😤
zeynepbalci mercimeginanne ya umarım gerek kalmaz ama etkilemiyosa doğumdan sonra halledersin ama iz kalırsa ya 🙊 bilmiyorum
Aiteh AlinaET annemde cikiyor hep. Kesin cozumu soyle yapiyor annem uzerine yara bandi yapistiriyor. Ve hava almayinca 2 3 gune keniliginden dusuyor gidiyor
mercimeginanne zeynepbalci bn farkediyorum yetmez mi 😂😂 ben öyle şeylere sinir olurum çözüm bulmam gerekir hemen 😂