Happy121 Kızlar bugün yaptığım test 3 numara. İlk 5 dk bu kadar net degildi ikinci çizgi. Şuanda netleşmiş gibi. Çatlama olmuş mu sizce ?
Yazgan Happy121 bu testle ilgili takip yaptgin varmi cunku bnde bu testle takip yptim o yuzden sormustm
Larraa Çok az silikleşmiş sanırım yeni yeni çatlama olmuş. Siz yinede emin olmak için akşam tekrar bir test yapın bence ve bugünü de değerlendirin mutlaka 🌸
Happy121 Yazgan ben iki ay önce yapmıştım ve hamile kalmıştım malesef düşükle sonuçlandı. Bu ay tekrar başladım bakalım. Sadece tam emin olamadım çatlamadan 🙏
GulcanDongel Henüz çatlama olmamış biraz daha silik olması gerekiyo bende yapmıştım ordan anlayabiliyorum. Siz günü değerlendirin, silik çıkana kadar teste devam edin.
Yazgan Happy121 benmde ilk olck inss 3 gun sonra 15.gunm ve test ypcm ins olur busfer .sennde bu sefer ins saglikli bir hamillgn olur canm
Betll_72 Happy121 Ben de bugün ve yarın mutlaka olması lazm ptesi kacta gidecek🤣😂 öğlen falansa araya sıkıştırın😅
Betll_72 Happy121 ay teste göre yapmakta insani sıkıyo ya hani insan içinden gelerek olsun istiyo 🤣 kolaylıklar diliyorum hayırlı haberler bekliyoruz
Happy121 Betll_72 hiç sorma ya sanki beni daha çok geriyor gibi hissediyorum😂 dileklerin için teşekkür ederim 🙏🙏