Canım bende oraya gidiyordum ama doktorum geçen hafta ayrıldı. Duygu doktora başlamayı düşündüm ama o da ayrılacakmış geriye 3 doktor kalıyor. Gönül hanım çok ilgisizmiş. Nederia hanım hakkında hem iyi hem kötü yorum okudum kişiden kişiye değişiyor. Berçem hanımda ilgisiz diyorlar 🤷🏻♀️ Yine karar senin başka hastaneye gitmek istemiyorum dersen neredia hanımı deneyebilirsin