Happy121 Kızlar geçen hafta transfer oldum dün adetim gecikti. Testime daha 5 gün var ama aşırı kasık ve bel agrısı yaşıyorum. Sanki bıçak saplanır gibi. Sizdede oldu mu böyle birşey
mercimeginanne Happy121 bnde de belirti hiç olmamıştı ama sizde olmycak diye bir kural yok. Kişiden kişiye değişir bu tür şeyler. İnşallah tutmuştur cnm :) kan versen çıkar bence. Benm 8. gün çıkmıştı kanda
Hatice68 Happy121 kuzum benim yumurta toplandiktan sonra cok agrim olmuştu bel ve kasık ağrısı inşallah tutunmustur minik sana hayırlısı ile nasip etsin Rabbım🤲🤲
asminkaplan Happy121 olabilir ben 7. Gunde hem kanda hem idrarda pozitifi görmüştüm. Insallah sizde görürsünüz 🤲♥️
Ayse3695 Happy121 ben regl olmadan 5 gun once test yapmıstım içime hamıle oldugum dogmustu bir çizgi kırmızı dıgerı silik kırmızı cıkmıstı ama regl olucak mışım gıbı kasık ve sırt agrım vardı ve suan 24 haftadayım 😊yanı gebeyseniz bile regl olucakmıs gıbı agrı olabiliyor bazen.
Senem94 Happy121 bende de hiç belirti yoktu göğüs ağrısı dışında. Ama göğüs ağrısı benim adet belirtimdi de normalde. Test yapmamı istedikleri tarihten 1 gün önce test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı :) inşallah tutmuştur seninde
Mucizem67890 Transfer sonrası 5.günden somra sırt bel ağrısı ara ara kasık ağrısı ve adet olacakmışım gibi hissediyordum birde idrara çıkmam artmıştı benimde 8. Günde hem kanda beta 270 çıkmıştı hemde idrarda pozitifi görüşmüştüm 6. Haftadayım şuan