Kelebekkk Kızlar 3 gün çok yoğun bel ağrısı çektim ve kasılmalarım artınca acile gittim. Ultrasonla baktiktan sonra alttan da açıklığa bakmak istedi. Bakarken çok zorladı, çok ağrı hissettim. Açıklık yok dedi, nstye girdim sancı çıkmadı sonra kanamam olduğunu farkettim. Başka bir doktora söyledim o da alttan muayene etti onun muayenesi ilk doktorunki gibi değildi zorlamadı o kadar. Rahim ağzında yumuşama olduğunu söyledi. Sonra kanamanın muayeneden dolayı olduğunu söylediler. Sorum şu ki yumuşamayı muayene eden mi başlatmış oldu yoksa kendiliğinden mi olan bir şeydir bilginiz var mı, 36+4üm bu arada.
NaimeYilmaz Kelebekkk çatı muaynesıyse tetıklemıs olabilir. Basit bi açıklığa baktıysa sadece denk gelmişte olabilir nası böyle kesin konusmus hayret. Haftan musaıt ama bebıste suan gelmıyor sanırım ?
Fatmasp Kelebekkk Kendiliğinden başlıyor yumuşama ben dört beş kez girdim kanamam olmadı ama sancıları arttırdığı bi gerçek malesef. Çatı muayenesi olduğum günün akşamı 10 dkda bir sancım geliyordu.
MerveAkbs Çatı muayenesinden sonra kanama oluyor o bende de olmuştu. Birden çok bakıldı bana da açılmam yok ama sancım var. Genelde çatı muayenesi de tetikliyor.
Kelebekkk NaimeYilmaz Açıklık için baktı ama çok zorladı derinlere gitti ve acayip bir baskı ağrı oldu o an. Sonraki doktor da açıklığa baktı ama onunki rahat geçince aradaki farkı gördüm. Bebiş de henüz gelmiyor ama çok korktum kanama olunca...
Kelebekkk NaimeYilmaz ya öyle mi :) erken diye de korkuyordum halbuki. Sağlıklı olsun bebişlerimiz, son zamanlar daha tedirgin geçiyor sanki :)
NaimeYilmaz Kelebekkk aynı haftadayız 36+2ym gecen sancım geldı gelıo dıe sevıne sevıne hastaneye gıttm hersey Allahtan hayırlısıyla gelsınlerde artık 2.5 kgmın ustundeler cok şükür