hellobaby0 Aysunduruu meyveli sodanın katkısını bilemem ama sade maden suyu doğal magnezyum günde 1 tane içilmesi gerekiyor dedi doktorum
Sedagmlksz Aysunduruu meyveli soda pek önermiyolar sodadan kastım maden suyu ben genelde sade içiyorum ama bi iki kere meyveli içilmesinin de zararı olacağını düşünmüyorum
Aysunduruu Sedagmlksz normalde sevmem ama meyveli avşa diye birsey hosuma gitti bende 2 tane içiyorum günde
Mumy01 Aysunduruu kesinlikle hayır aksine doktorum önerdi magnezyum ve mineral açısından zengin diye günde 1 tane içmemi fazlası illaki zararlı olabilir herşey gibi ama bana doktorum mineral bakımından zengin içebilrisin demişti
NurCeren00 Aysunduruu sade soda çok içemiyorum ama meyveli soda içiyorum valla. Meyve suyu içmekten daha iyidir onlarda çok daha fazla katkı maddesi ve şeker var.
archmom Aysunduruu sodadan ziyade maden suyu diyor doktorlar bende hiçç sevmiyorum ama içine limon çilek elma parçası atıp bekletip içiyorum 🥰tadı güzel oluyor 🙏🏻
Rbkny Aysunduruu doktorum sade iç meyveli ler katkılı demişti sade soda hem kemik gelişimi içimde cok iyimiş
Burcuakb_ Sade soda günde bir kez bende içiyorum bacak ağrılarıma inanılmaz iyi geliyor kasılma felan olunca içiyorum hep
gmzcvk Aysunduruu hamileligimi ilk ogrendigim gunden beri sade maden suyu ictim ama meyveli degil ve soda degil onlar zararli.. ama sade maden suyu cok faydali