elaveben Canım serum taktirmaktan başka hicbsy yaşamayan ben 22 gün önce sezaryen ile doğum yaptım (daha burayı bırakamadım😂)bende korkuyodum ama inanki insanların abarttigi gibi değilmiş ben bile kendime şaştım kaldım ilk gün yürüme kısmında birazcık acin oluyo yalan yok ama öyle eyvah öldüm bittim dicek kadar değil yürüdükçe de o acı daha hafifliyo rahatliyip açılıyosun zorlanicagin en fazla taş çatlasın 3 gün oda hafif acı ağrı eşliğinde oluyo, zaten oturup kalkmana dikkat ediyosun sonrasında normal hayata dönüyosun, dikiş yerlerine dikkat ediyosun gezinirken ağrımasın flan diye öyle normal hayat dediysem normal doğum gibi pıt ayaklanma değil ama gözümüzde korkutup eyvah dicek hicbsy yok için rahat olsun kendini bebeğine kavuşmaya odakla o mis kokuyu içine çektiğinde ne ağrı ne acı hicbsy aklına gelmiyo aman olsun diyip geciyosun inanki🥰🥰🥰🥰🥰