masallarin Biz tüp bebek anneleri zaten yeterince yipraniyoruz.Tedavi süresi,transfer süresi derken o kadar stresli günlerden geçiyoruz bir de bu söylentileri hiç düşünmeyin.Bebis tutunduktan sonra normal gebelerden bir farkımız kalmıyor.Mantıken düşününce de öyle zaten.Saglikla zamaninda gelsin bebislerimiz cok bekledik onları tadını çıkaralım bu zamanların ☺️