-Cansu- merhaba hiç korkmayın bana da aynısını dediler bende yazmıştım buraya buradaki arkadaşlarda korkma ilerleyen haftalarda kaybolur demişlerdi. Zaten doktorum perinatolog kendisi de iki üç hafta sonra kaybolur dedi benim de ayrıntılı usg de çıkmıştı o zaman 20 haftalıktım. 22 haftalıkta kontrole gittiğimde kist gitmişti😊