Senayyalcin Sdacbc Daha çok erken ayrıyetten bir başkasında olan belirti sizde de olmak zorunda değil her hamilelik kişiye özeldir
Mmhtpmhmt04 Sdacbc daha coky erken bende aynı şekilde diyordum ta ki 8. Haftada mide bulantisi başlayana kadar 😃
Dareyn Sdacbc Tabii ki normal 🥰 Yavaş yavaş hissedersiniz hatta kilo olarak nasılsınız bilmiyorum ama o bile etki eder. Ki 5 haftalık çok taze bu kadar panik olmayın lütfen hem size hem bebişe zararlı rahat olun 🥰🌸
Hasretnur17 Sdacbc Korkmayın bende sizin gibiydim inanın bulantım bile yoktu kendinizi üzmeyin bence 🥰
Aselfadime Her hamilelik farklı oluyo canım ilk bebeğimde daha hamile olduğumu öğrenmeden kasık ağrısı mide bulantıısından mahvoldum şimdi gene hamileyim hiçbir belirtim yok 🤰🏻
Taze-Anne28 Sdacbc ah ilk trimester acemilikleri 😁 yanlış anlamayın hepimiz böyleydik o yollardan geçtik başlarda insan hem çok pimpirikli hemde çok cahil oluyor. Her şey zamanla rayına oturuyor. Ben 5 haftalıkken öğrenmiştim hamileliğimi ve sadece halsizlik vardı o da çok değildi. Bence şükredin bulantınız olmadığına. Ben ilk trimester için hep şükrediyorum dediğiniz gibi çok rahat atlattım sizde tadını çıkarın. Sonraları nasıl olursunuz bilemem ama ben son trimester ın son demlerinde biri olarak çok zorlandığımı söyleyebilirim 😊
hellobaby0 Sdacbc erken daha bu haftadan sonra başlar yavaş yavaş inşallah aşırı bulantıların olmaz bu sefer de pişman olursun belirtin olduğu için 🙄😅 Allahım sağlıkla almanı nasip etsin
bankaci26 İnşallaj böyle devam eder canım 😀 bwnim 8. Haftaya kadr bir şey yoktu sonra tek yiyebildiğim yoğurt oldu öyle söyliyim 😀
kucuktosbik27 Sdacbc bu haftada olbilecek ilk belirti göğüs sızlaması ve renginin khve rengiye yavaştan dönmesi adet ağrısı bukadar canım bunlar olmyadabilir ger gebelik farklı sonuçta☺️
Kodalailesi Sdacbc evet çok normal ilk hamileliğimde de şuan da da doğum yapana kadar hiçbir belirtim olmadı şimdide 15 haftalığım yine belirtim yok
Doga-Deniz Çok normal😊 ve dua et hep böyle olsun. Bende herkese hiç belirti yok oh ne güzel demiştim. Demez olaydım… 4 haftadır yaşamıyorum ölüyorum resmen… mide bulantısı, baş ağrısı, tiksinme, üstüne bir de ishal oldum… yataktan kalkamıyorum
Tazemomyyy Sdacbc ben 5.hafta öğrendim hamileliğimi oh ne rahat hiç belirttim yok rahat geçecek dedim 6. Hafta da kusmalar bir başladı feleğimi şaştım şuan 16. Hafta bitmek üzere inşallah bulantılarım yeni yeni geçmeye başladı
alyavetuna Sdacbc 2.hamileligim suanda 6. haftadayim ilk çocuğumdada hiçbir belirti olmadi ve xok rahat güzel bir hamilelik geçirdim suan bunda da bi belirti yok insallah bu da rahat ve kolay gecevek. hic endişelenme ara ara karın ağrısı oluyordu oda cok fazla değil 🥰
Sinem12345 Sdacbc benimde yoktu 6. Haftanın sonlarına doğru bi başladı suan 3 aylığız perişan etti ☹️ İnsallah senin hep öyle gider canım