DileKadir Arkadaşkar 30 haftamı geçtim. Diş etimde iltahap var heralde öok ağrıyo dişimde ağrıyo ne yapacağımı şaştım. Bi yardımcı olacak fikir verebilirmisiniz. Gözüm patlayacak çenemin dişimin ağrısından.😓
Mom053 DileKadir hamileyken ilk üç ay dışında diş tedavisi yapılabilir. Doktorunuzdan onay alarak dişçiye gidip tedavi olun. ASıl iltihaplı diş bebeğe ve organlarına zarar veriyor. O yüzden iltihap tehlikelidir. Hemen tedavi olun
Engzlevlt DileKadir eğer hasteneye gitmeyeceksen karanfil gerçekten mucize gibi bişey ben onunla iyi oldum