14 haftalık gebeyim bende aşırı derecede kabızlık vardı sigara kullanıyordum normalde ama gebelik başlar başlamaz tiksindim sigaradan bi ara bi tane içeyim dedim 1 hafta lavaboya gidemeyen ben sigarayı içer içmez hemen lavaboya kostum artık 2 günü geçse mecbur içiyorum hemen gidiyorum lavaboya bendede bu şekilde oluyor metabolizmayı çalıştırıyor sanırım iyi bisey değil ama işte o kabizliktan dolayı vuran karin ağrılarına tek çarem bu şimdilik 🤷♀️