Rukiye080815 37+4 günlüğüz 8 nisana kadar normal gelmezse doktor sezeryan yaparım daha fazla durmaz dedi. Bende normal için yapmadığım bişey kalmadı. Dualarınızı bekliyorum. Sizce ne zmn olur?
KMerveK Rukiye080815 hem fazla durmaz demiş hem sezeryan demiş anlamadım ben bi problem yoksa ve zaten açıklığın da mevcutsa neden ilerki haftaları beklemiyor doktorun
gulsahaliarya Rukiye080815 8 Nisan da 38 hafta 2 günlük oluyo yani normal için daha zamanı bile var. Ve zaten açıklığın sancında varmış niye sezaryen demiş ki hemen?
Mlsgllk Rukiye080815 benim de 3 cm açıklığım var sancım yok ama doktorum normal yapmamı destekliyor açıklığın varken normal yaparız suni ile dedi
Tugba111 Rukiye080815 40. Haftayı doldurduk hala normal için bekliyoruz biraz erken konuşmuş sanki doktorun biraz zamana bırakmak lazım bebek iyiyse
Rukiye080815 Kafasının dönmesini bekliyoruz dönmedi aslında. Birde kan pıhtılaşması var bende 8 haftalık düşüğüm oldu ilkinde ondan dedi bana. İğne kullanıyorum her gün.