Zdk Ebruseyda bizim hastanede ziyaretçi yasak o yüzden düşünmedim hiç. Ama olmasaydı yaptırırdım muhtemelen
archmom Ebruseyda sen neyi gerekli görüyorsan o gereklidir, neyi gereksiz görüyorsan da gereksizdir . Birileri yapıyor diye yapmana asla gerek yok. Benim ilk bebeğim hevesim vardı yaptırdım . Ama şart mı hayır asla değil . Olmasa da olur bişi bence 🙏🏻
Gamzela123 Ebruseyda kapıya değil de yatağın başına asabilirsin. Uygun fiyatlı olanlar var. Tabi şart değil onun yerine,Harf ahşap veya isimli anı kupleri oluyor öyle bişi de olabir. İnstagram wood_a_r_t_ankara diye sayfadan fiyat almıştım 85tl di