Nurrrr Ysmnoztrk Rabbim yardımcın olsun cnm Allaha emanetsiniz inşallah kolay bir doğumun olur Allahın izniyle
Yusufveannesi Ysmnoztrk Bnde bu sebeple Doğum yaptım 19 gün önçe ☺️ İnş sagsaglim kucağına alırsın canım
Ysmnoztrk BaloglumM saol canım 😊 normal doğum oldu şükür biraz ağrılı sancılı oldu ama sonu iyi oldu hemen ayaklandım kalktım.bebek 3kg oldu🤗