mucize35 Merhaba anneler ☺️ Cumartesi ayın 27 si adetime 3 gün varken erken hamilelik testinde çok silik sonuç gördüm ve dayanamadım kan verdim 267 çıktı. Sonra birdaha vermek istedim hem doktora gösteririm diye adetim 1 gün geçti salı günü ayın 30 u doktora gittim sonuç 667 çıktı doktor hiç bişey demeden değer düşük 1000 olması gerekir gene yarın gel kan ver dedi ben gitmedim tedirgin oldum korktum Adetim tam 1 hafta olsun öyle gidicem doktora sizce değerler normal mi? Ben bide erken öğrendim 1 gün geçti adetimden kan verdim 667 çıktı
Dilekcnkn mucize35 valla canım doktor daha iyi bilir benim adetten 4-5 gün önce yaptım 13,4 tü 5 gün sonra 333,5 oldu 3 gün sonra 1148 oldu ve ben 333,5 iken keseyi gördüm herkesdr farklı geç döllenme falanda değildi benim
Denizyildizii mucize35 Allah Allah ilk defa böyle bişey duyuyorum. Benim adetimden 2 gün önce değerim 101 di adetim 1 gün geçince tekrar yaptırdım 351 çıktı doktor güzel artmış dedi
AlinaET mucize35 tamda konuyla alakalı dr.nilüfer yüksel Instagram hikaye kısmında açıklama yapmış tatlım bi izle anlarsın
ug_fa-3diplomalianne mucize35 önemli olan 2 günde bir en az 2 katı artması canım evet artışın az 4 gün olmuş en az 850 900lerde falan olması gerekirdi ama sen korkma inşaeAllah düzelir ve güzel artar içini ferah tut böyle olup düzelen çok oluyo stres yapma dua et inşaeAllah herşey yolunda gider
mucize35 Denizyildizii bende bi tanıdık doktora sordum gidemediğim için değer iyi artmış dedi normal dedi yani
Denizyildizii mucize35 bazı doktorlar da gerçekten korkutmayı seviyorlar diye düşünüyorum artık. Benim tüp bebek. Tüp bebek merkezinde doğum yapmayacağım için başka doktora gittim. kese var bebek yok dedi büyük ihtimalle boş gebelik zaten kesenin şekli de bozuk dedi. İki gün sonra tüp bebek merkezine gittik çok şükür kalp atışını da duydum. Kesenin şeklinde hiç bi sıkıntı yok dedi Bir dahada ona gitmedim
Tuubacvk Denizyildizii malesef her doktor bir olmuyor nasıl oluyo anlamıyorum gerçekten ama bı tarz bişey bende yaşamıştım ilk hamileliğim de 3 farklı doktor 3 ü de farklı şeyler söylemişti sonunda sürekli alttan muane ede ede düşük yapmıştım
mucize35 ug_fa-3diplomalianne inşşşalah dua edelim hep birlikte inşallah tüm annelere rabbim sağlıklı evlatlar versin
ug_fa-3diplomalianne mucize35 amin amiiin etmem mi canım benim inan isim vermesemde hergün hem hamilelere hem annelere hem bebek isteyenlere çokça dua ediyorum, bugün senin için özellikle edicem inşaeAllah 🤲❤
Tuubacvk mucize35 bende adet beklediğim gün yapmıştım 1400 ler de çıkmıştı doktoruma gösterdim alttan muane edip keseyi görmüştü şuan 7 haftalığım. Bundan önceki düşük olmuştu o zaman da adetimden bi kaç gün sonra yapmıştı doktor 65 ile başlayıp 400 ü falan bulmuştu bi kaç gün arayla 3 kez tekrarlatmıştı doktorum düzenli bi şekilde artış olması lazım demişti
Minicikkiz mucize35 Bende adetime 6 gün kala Test yaptım. Pozitif . Kan verdim 15 ti . Hamileyim ama daha kese oluşmamış. Haftaya tekrar gidicem. Şimdi seninki de küçüktür. Benden 1 hafta ondesin. Rabbim hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻😊
Berfin124 mucize35 doktor haklı canım 4 gün sonra verdiysen kanı 4 katına çarp 1068 ediyo 600 düşük benimde öyle oldu sağlıksız gebelikten kürtaj oldum inşallah yukselir
anokta Bence ihmal etmeyin korkup da… Çünkü Allah korusun dış gebelik ihtimali varsa erken öğrenmek en iyisi sağlığınız icin. Bence de az çıkmış biraz ama diğer ihtimallerde bu kadar bile artmıyordu normal de olabilir 🙏 İnsallah olumlu haberler alırsınız 🙏
Emregizem mucize35 kesinlikle bekle ben 340 oldu öğrendim aradan 15 gün 20 gün geçince gittim kese kalp herşeyi gördüm duydum şükür allahıma sende öyle yap kesin erken gitme bekle bi 1 hafta 10 gün sonra kan ver