Sedatakir 32 haftalık olduk doktorumuz gelişimin 2 hafta önden gittiğini söyledi iri bebek mi doğar acaba bu durumu yaşayan var mı? 🥺
Heyecanlianneee Sedatakir doğuma kadar haftasıyla uyumlu hale gelir merak etme iri bebek olursada tombiş tombiş seversin bişey olmaz. 2 hafta gayet normal
noktaninannesi Asyakuzusu önden gidiyor olması erken doğum işareti değilmiş. Çünkü bende biraz önden gidiyorum doktora sordum hayır dedi önemli olan ciğerlerin gelişimi dedi
Asyakuzusu noktaninannesi Benim arkadaşım 3 çocuğunuda önden gittiği için 34.haftada doğurdu. Bilmiyorum kişiye göre değişebili belki
noktaninannesi Asyakuzusu olabilir belkide bende biraz önden gidiyorum dün doktora gitmiştim daha ben söylemeden kendi cevapladı doktor her bünye ve hamilelik bir olmuyor dediğiniz gibi