Merhaba hanımlar.. dün akşam ve bu sabah aşırı bel ağrım oldu sabah lavobaya gittiğimde de kanamam olduğunu fark ettim ilk gebelik olunca korktuk tabi hemen hastaneye gittik kontrollerim yapıldı 3 cm açıklık olmuş ben şok 😲 ama korkulacak bişey yok dedi Dr eve git dinlen ağrıların sıklaşinca gel dedi.. böyle olan var mı ve doğum ne kadar sonra gerçekleşti biraz tedirginim şuan hem heyecan hem korku başladı