Dün 35+3′te ben de aynı şeyi yaşadım, şimdiye kadar hiç bir riskimiz yoktu. Doktora gittim 1cm açılma olmuş. Ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 doz. Bu sabah nst’te de düzensiz sancım çıktı. Eve git, yat dinlen, sancın artarsa gel dedi. Her an tetikteyiz bakalım.. bence siz de bir doktorunuza görünün. Geçmiş olsun