Cevap veren annelere teşekkür ederim 🙏🏼🙏🏼 Takılmamak lazım diyen annelere de şunu söylemek istiyorum ben çok allerjik bir insanım ve bir süre cildiye pol. Çalıştım . Muayeneye gelen bebeklere şahit oldum hallerini. O yüzden takılmak lazım diye düşünüyorum. Sizin aileniz veya çocuklarınız allerjik bir yapıya sahip değilse şanslısınız. O yüzden allerjide bir sağlık sorunu olduğu İçin takılmak lazım diye düşünüyorum ☺️