Endişelerim çok adet hesaplaması üzerinden bakıldığında 8 haftalığım ama vajinal ultrason ile bakıldı 6+1 günlük embiriyo oluşmuş 4mm ama kalp atışı duyulmadı. Doktorum Zaten yaşlı erkek olumsuz direk konuşan biri bir hafta bekleyelim günahına girmek istemem dedi direk . Tüm moralimi alt üst etti Özele gideceğim çarşamba günü sizce normal değil mi ? Kişiden kişiye değişir duyulma süresi elbette ama bir umut Yokmu 😒