rumeh Benim 35. Haftada yavaş yavaş inmeye başladı 37 haftaligim şuan dahada inecek diyorlar artık daha ne kadar inecekse 😄
Dilara8228 rumeh Çıkana kadar incek demekk ki 😂 benim ilk gebeligimde 37de indi ikincide 38de bunda daha 32+3 haftaligim bana baya aşağıda gibi geldi 🤷♀️
umyahsen Dilara8228 sanki bnmde bildiğim gördüğüm kadarı hep aşadamış gibi. 30+3üm yukarı ne zaman çıkıyor ki
umyahsen Dilara8228 tecrübesizlikten belki ben anlayamıyorum doktorum zaten bu konuda bişi demedi ama bana aşadamış gibi geliyor hareketlerinden dolayı da heralde
MervErdo Dilara8228 bi an önce gelse artık yeminle ayaklarım somun ekmek gibi oldu nerde benim narin ince uzun 36 numara ayaklarım yaa onları çok özledim 😂
NAZ2333 Dilara8228 31haftalik olduk gorenler cok asagida diyo persembe gunu kontrolm var bakalm ama hep asagidaydi buyukce daha belli demekki